پاراج
فیلم
فیلم اکشن
تبدیل شوندگان: ظهور جانوران
تبدیل شوندگان: ظهور جانوران
تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts 2023)

اکشن،

ماجراجویی،

علمی تخیلی

فیلم 2023

آمریکا

فیلم

+15

10/10

4 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6/10

103.4هزار نفر
metacritic sign42%
rotten tomatoes sign91%

فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران یک فیلم اکشن و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۳ آمریکا است. این فیلم بر اساس خط بازی‌های تبدیل شوندگان و عمدتاً تحت تأثیر خط داستانی جنگ جانوران ساخته شده‌است. این هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن تبدیل شوندگان و دنباله‌ای بر فیلم بامبلبی محسوب می‌شود. داستان فیلم از این قرار است که در سال ۱۹۹۴، دو گروه از تبدیل شوندگان، Autobots و Decepticons، برای کنترل Cybertron، سیاره مبدأ خود، با یکدیگر می‌جنگند. در همین حال، یک گروه جدید از تبدیل شوندگان، Maximals و Predacons، به زمین می‌آیند تا نبرد را به آنجا ببرند. در زمین، یک دانشمند جوان به نام ایتان هاوک، با گروهی از تبدیل شوندگان آشنا می‌شود و به آنها کمک می‌کند تا با یکدیگر متحد شوند و از زمین در برابر تبدیل شوندگان شیطانی محافظت کنند.

بازیگران فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران


عوامل فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

والری آن

والری آن

تهیه کننده
مایکل  بی

مایکل بی

تهیه کننده
دیوید الیسون

دیوید الیسون

تهیه کننده
بردلی ج. فیشر

بردلی ج. فیشر

تهیه کننده
دانا  گلدبرگ

دانا گلدبرگ

تهیه کننده
برایان  گلدنر

برایان گلدنر

تهیه کننده
جان  هوبر

جان هوبر

نویسنده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 19 خرداد 1402
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی، اسپانیایی
بودجه
200,000,000 دلار (تخمینی)

باکس آفیس
فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
61,045,464 دلار
فروش آمریکا و کانادا
157,066,392 دلار
فروش دنیا
438,966,392 دلار

معرفی فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts) فیلمی اکشن و عملی تخیلی محصول سال 2023 است. استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr.) کارگردان این اثر است. نگارش فیلمنامه تبدیل شوندگان: ظهور جانوران با جابی هارولند (Joby Harold)، دارنل متایر (Darnell Metayer)، جاش پیترز (Josh Peters)، اریک هوئبر (Erich Hoeber) و جان هوئبر (Jon Hoeber) بود و این اثر هفتمین فیلم سری تبدیل شوندگان محسوب می‌شود. علاوه بر آن، این فیلم یک دنباله مستقیم بر فیلم بامبلبی (Bumblebee) محصول 2018 نیز است. تبدیل شوندگان: ظهور جانوران در واقع دومین فیلم لایو-اکشن این سری است که به دست مایکل بی (Michael Bay) کارگردانی نمی‌شود و او فقط به عنوان تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد. بودجه‌ای که به این اثر اختصاص داده شده است، 200 میلیون دلار محاسبه شده که بودجه بالایی به شمار می‌آید.

داستان فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

داستان این اثر در سال 1994 اتفاق می‌افتد. دو فرد که در رشته باستان‌شناسی فعالیت می‌کنند، در طی جست و جوی خود سه نژاد از تبدیل شوندگان به نام‌های ماکسیمال، پرداکون و ترورکان را پیدا می‌کنند و به سوی نبردی باستانی رهسپار می‌شوند.

بازیگران فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

آنتونی راموس (Anthony Ramos) در نقش نوا دیاز، دامینیک فیشبک (Dominique Fishback) در نقش النا والس، لونا لارن ولز (Luna Lauren Vélez) در نقش مادر نوا و توبی نویگ (Tobe Nwigwe) در نقش ریک در این فیلم ظاهر شده اند.

خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.