پس کمکم کن تاد
پس کمکم کن تاد

سریال پس کمکم کن تاد (So Help Me Todd 2022)

کمدی،

جنایی،

درام

فیلم 2022

آمریکا

سریال

+15

7.5/10

2 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.5/10

7.1هزار نفر
metacritic sign51%
rotten tomatoes sign56%

داستان سریال پس کمکم کن تاد در مورد زنی به نام مارگارت رایت است که به عنوان یک وکیل خبره مشغول به کار است. از سویی دیگر او پسری شلخته به نام تاد دارد که به تازگی یک شکست عشقی را تجربه کرده است. شکستی که کاملاً بر روی زندگی شخصی او سایه افکنده است. همین موضوع باعث می‌شود تا مارگارت، پسرش را به عنوان بازپرس داخلی شرکت حقوقی خودش استخدام کند تا تغییری در زندگی تاد ایجاد نماید. اما داستان از آنجایی جالب می‌شود که مارگارت متوجه شیوه‌ی کاری پسرش می‌شود! مارگارت به پیروی دقیق از قانون باور دارد و از سوی دیگر تاد به استفاده از روش‌های غیرقانونی تمایل دارد که...


عوامل سریال پس کمکم کن تاد

نانسی  هاور

نانسی هاور

کارگردان
کبیر اختر

کبیر اختر

کارگردان
فیل  مک گرو

فیل مک گرو

تهیه کننده
جف  روسو

جف روسو

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 7 مهر 1401
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی

معرفی سریال پس کمکم کن تاد

پس کمکم کن تاد (So Help Me Todd) یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام حقوقی محصول 2022  است. اسکات پرندرگاست (Scott Prendergast) سازندگی این سریال را برعهده داشت و این اثر مجموعا طی یک فصل و 16 قسمت از شبکه CBS پخش می‌شود. پس کمکم کن تاد از اواسط سال 2022 تا اواسط 2023 بر روی آنتن قرار می‌گیرد و فصل دوم آن نیز تایید شده است. مخاطبان از سریال استقبال کردند اما منتقدان نظرات متوسطی به آن داشتند و علیرغم اینکه این اثر را داری نقاط ضعف دیدند اما تماشای آن را خالی از لطف ندانستند.

داستان سریال پس کمکم کن تاد

داستان حول محور مارگارت رایت یک وکیل حاذق می‌گردد که از پسر عجیب اما باهوش خود می‌خواهد که به عنوان بازپرس داخلی کمپانی حقوقی او شروع به کار کند. تاد سختی‌های فراوانی طی کرده و روش‌های خاص خودش را دارد از طرف دیگر مارگارت پایبندی کامل به قانون را از اصول می‌داند. آیا این مادر و پسر متضاد از هم می‌توانند یکدیگر را تحمل کنند؟

بازیگران سریال پس کمکم کن تاد

مارسیا گی هاردن (Marcia Gay Harden) بازیگر آمریکایی در نقش مارگارت و اسکایلر آستین (Skylar Astin) بازیگر و خواننده اهل ایالات متحده در نقش تاد به ایفای نقش می‌پردازند. در کنار آنها بازیگران دیگری همچون مادلین وایز (Madeline Wise)، تریستن جی. وینگر (Tristen J. Winger)، اینگا شلینگمن (Inga Schlingmann) و رزا ایوانجلینا آرندوندو (Rosa Evangelina Arredondo) نیز حضور دارند.

خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.