پاراج
فیلم
فیلم هیجانی
هالووین به پایان می رسد
هالووین به پایان می رسد
هالووین به پایان می رسد

فیلم هالووین به پایان می رسد (Halloween Ends 2022)

درام،

ترسناک،

معمایی

فیلم 2022

آمریکا

فیلم

+18

4/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

5/10

71.5هزار نفر
metacritic sign47%
rotten tomatoes sign40%

در داستان این فیلم در شب هالووین سال 2019، کوری کانینگهام 21 ساله از پسر جوانی به نام جرمی آلن نگهداری می کند که با حبس کردن او در اتاق زیر شیروانی با او شوخی می کند. درست زمانی که والدین جرمی به خانه می آیند، کوری در را با لگد باز می کند و به طور تصادفی جرمی را از روی نرده راه پله می زند تا جانش را بگیرد. کوری به دلیل کشتن عمدی جرمی دستگیر می شود اما از قتل عمد با نتایج طرد شده تبرئه می شود. سه سال بعد، همچنان از عواقب قتل‌های اخیر مایکل مایرز می‌گذرد، در حالی که او ناپدید شده است!

بازیگران فیلم هالووین به پایان می رسد


عوامل فیلم هالووین به پایان می رسد

بیل بلوک

بیل بلوک

تهیه کننده
جیسون بلام

جیسون بلام

تهیه کننده
جان  کارپنتر

جان کارپنتر

تهیه کننده
جیمی لی کرتیس

جیمی لی کرتیس

تهیه کننده
دنی مک براید

دنی مک براید

تهیه کننده
جان  کارپنتر

جان کارپنتر

نویسنده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 22 مهر 1401
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی
بودجه
20,000,000 دلار (تخمینی)

باکس آفیس
فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
40,050,355 دلار
فروش آمریکا و کانادا
64,079,860 دلار
فروش دنیا
104,374,176 دلار

معرفی فیلم هالووین به پایان می‌رسد

هالووین به پایان می‌رسد (Holloween Ends) فیلمی آمریکایی و اسلشر محصول سال 2022 است. کارگردانی این اثر با دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) است. گرین برای نویسندگی فیلم با نویسندگانی مانند دنی مک براید (Danny McBride)، پل براد لوگان (Paul Brad Logan) و کریس برنیر(Chris Bernier) همکاری کرد. این اثر دنباله‌ای بر فیلم هالووین می‌کشد (Halloween Kills) و سیزدهمین و آخرین فیلم فرنچایز هالووین است. این اثر که سه‌گانه آن از سال 2018 شروع شد، مستقیما ادامه‌ای بر داستان نسخه 1978 فرنچایز است. اگرچه منتقدان برای این فرنچایز پایان بهتری را انتظار داشتند و به هالووین به پایان می‌رسد نمرات متوسطی دادند، اما تماشای آثار هالووین همواره هیجان‌انگیز است.

داستان فیلم هالووین به پایان می‌رسد

داستان این فیلم 4 سال پس از حوادث قسمت قبلی و آخرین برخورد لوری با مایکل مایرز، قاتل نقبدار جریان دارد. در این فیلم می بینیم که لوری همراه با نوه اش زندگی می کند و تلاش دارد با نوشتن خاطراتش، از خشم و ترس گذشته رها شود و به زندگی بازگردد. اما با متهم شدن مرد جوانی به قتل یک پسر، لوری دوباره مقابل مایرز قرار می‌ گیرد.

بازیگران فیلم هالووین تمام می شود

جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) بازیگر و تهییه‌کننده آمریکایی در نقش لوری استرود بازی می‌کند. در کنار او اندی ماتیچاک (Andi Matichak) هنرپیشه آمریکایی در نقش آلیسون نلسون، ویل پاتون (Will Patton) در نقش معاون فرانک هاوکینز و جیمز جود کورتنی (James Jude Courtney) در نقش مایکل مایرز ظاهر شده اند. سایر بازیگران هالووین تمام میشود نیز روهان کمپبل (Rohan Campbell)، کایل ریچاردز (Kyle Richards)، نیک کسل (Nick Castle) و... هستند.

خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.